Ceník statů
síla
určuje velikost zranění
obrana
snižuje možnosti zranění
šikovnost
zvyšuje šanci, že zasáhnete protivníka
výdrž
snižuje zranění a udává počet přidaných životů
kouzlo osobnosti
zvyšuje šanci při vyhledávání protivníků, udává šanci na dvojitý zásah protivníka
zkušenost
informuje o tom, za jako dlouho se dostanete do další úrovně
životní energie
její nedostatek stěžuje boj a zvyšuje pravděpodobnost zásahu protivníkem ; hranice je na 25 - pak nemůžete bojovat ani lovit lidi
Pro individuální schopnosti existují následující vzorce:
Síla: (současná úroveň - 4) ^ 2,6
Obrana: (současná úroveň - 4) ^ 2,5
Šikovnost: (současná úroveň - 4) ^ 2,3
Výdrž: (současná úroveň - 4) ^ 2,3
Kouzlo osobnosti: (současná úroveň - 4) ^ 2,5
vždy musí vyjít celé číslo, tzn. vždy se zaokrouhluje!
pro extra náročné hráče :)
Pokud si chcete sami vytvořit tabulku v excelu, můžete podle následujících údajů:
Sila= (Uroven Skillu - 5)^2.6
Obrana= (Uroven Skillu - 5)^2.5
Sikovnost= (Uroven Skillu - 5)^2.3
Vydrz= (Uroven Skillu - 5)^2.3
Kouzlo Osobnosti= (Uroven Skillu - 5)^2.5
Opět připomínám, že toto ^ znamená mocninu, tedy síla= požadovaný stat mínus 5, na druhou celých šest
V Excelu najdete mocninu v matematických f-cí pod názvem "power