Tento podíl se počitá na základě zlata, který si bojovník vydělá za hodinu práce na hřbitově a počtu přeživších z vítězného klanu. Klan který válku prohrál nezískává nic. Každý z bojovníků získává zkušenostní body podle počtu bitev, které svedl.
Předem upozorňuji, že po podzimním updatu došlo k malé změně ve výpočtu, proto je to víceméně orientační, ale až náš kolega na to příjde, budu hned aktualizovat.pozn.aut.
.
NOVÉ: Nakonec přidávám odkaz na prográmek
mohu zaslat i mailem, pokud ho stáhnete, je potřeba za název připsat ".exe"
Nyní je takhle:
počet všech účastníků ve válce (z obou klanů) = koeficient
1 = 0
2 = nevím
3 = 1
4 - 6 = 2
7 = nevím
8 - 10 = 3
11 - 20 = 4
21 = nevím
22 a výš = 5
.
Pro názornost Vám uvádím výpočet z jedné z válek:
.
Např. náš klan vyhrál. Z našeho klanu se nás zúčastnilo 13. U soupeřů nastoupil pouze 1 hráč. (Takže dohromady 14 hráčů.)
.
Jednotlivé úrovně hráčů našeho klanu: 87, 51, 19, 84, 33, 8, 6, 4, 5, 26, 8, 14, 6
.
Úroveň hráče nepřátelského klanu: 71
.
Průměrná úroveň zúčastněných hráčů:
(71+87+51+19+84+33+8+6+4+5+26+8+14+6)/14=30,143.
Čemuž odpovídá hodinová mzda 320 zlata.
.
Z našeho vítězného klanu přežilo 7 hráčů. Koeficient = 4, protože počet všech úšastníků byl v rozmezí 11-20. (Tímto rozmezím a následným odvozením koeficientu si nejsem přesně jistý, vycházel jsem pouze z údajů, které jsem měl k dispozici.)
.
Konečný výpočet zisku hráče z války vypočítáme podle tohoto vzorce:
počet přeživších hráčů z vítězného kmene
2,1 x mzda x ---------------------------------------------------------- x 2^koeficient
počet zůčasněných z vítězného kmene^2
.
^ -tento znak uvádí mocninu
.
Kde číslo 2,1 se nemění. Za mzdu dosadíme mzdu průměrné úrovně všech zúčastněných.
.